Magazinele virtuale – Sfaturi despre comertul electronic

Domeniul comertului online este intr-o continua expansiune, el nu a fost afectat de criza. Astfel ca veniturile magazinelor online au crescut cu 50%.

Te-ai decis sa devii comerciant ?

Vrei sa vinzi ceva online ? Nimic mai simplu. Pentru aceasta activitate comerciala binenteles ca trebuie sa iti deschizi o firma, o societate comerciala, sau o persoana fizica autorizata care sa aiba dreptul de a vinde. (Pentru detalii poti accesa infiintarea unei firme )

Acest lucru este bine de luat In considerare pentru ca mai sunt personae care vor sa detina un magazine virtual, fara a avea in spate o forma juridica. La infiintarea acestor forme se aplica regulile comune in domeniu.

Conform CAEN – codul pentru comertul electronic pentru en-detail:  4791 – Comert cu amanuntul prin intermediul caselor de comenzi sau prin Internet .  Avand aceasta forma legala nu trebuie sa obtineti nici o autorizare speciala pentru a infiinta firma sau demara activitatile in comertul electronic.

Legislatia in domeniu are foarte multe dispozitii care privesc protectia consumatorului.

De ce ai nevoie pentru succesul comertului online ?

De ce anume trebuie sa ti seama cand demarezi o activitate bazata pe comert online sunt urmatoarele lucruri:

  1. Un domeniu bun – domeniul reprezinta unica investitie
  2. Cunostinte legislative despre comert.
  3. Cunostinte informatice pentru a dezvolta un magazine virtual.
  4. Cunostinte de ergonomie
  5. Cunostine de marketing pentru ca afacerea ta sa prospere.

 

Doresti un magazine virtual, dar nu te pricepi sa il concepi ?

Elementul central al comertului electronic il constituie insusi magazinul virtual. Ai ajuns la punctual in care doresti inceperea lucrarilor pentru a pune la punct software-ul necesar ? Din motive de lipsa de timp, sau poate ca nu te pricepi in lucrul cu tehnologia noua, eu doresc sa tea jut in a duce la bun sfarsit proiectul dorit.

Magazinul tau online poate contine:

  •  concept grafic original care sa se imbine perfect cu activitatea desfasurata;
  • imagini optimizate web;
  • text original pentru descrierea afacerii;
  • realizarea unui logo in cazul in care acesta nu exista;
  • introducere produse, grupe, subgrupe si fotografii;
  • primirea automata a comenzilor pe email;
  • panou de administrare al continutului site-ului web;
  • baza de date detaliata a clientilor impreuna cu comenzile acestoral;
  • banner animat;
  • galerie foto, slidere foto;
  • pagini web dinamice;
  • formular de contact;
  • newsletter;
  • optimizare on-page gratuita;
  • instalarea site-ului pe server.
Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s